Maksutavat ja toimitusehdot

Liikkeemme toiminta perustuu siihen, että vain pieni osa tuotteistamme on varastossa Suomessa. Suurin osa tuotteista valmistetaan ja toimitetaan asiakkaan tilauksen mukaan. Tämä toiminta mahdollistaa sen, että voimme tarjota asiakkaillemme suuren valikoiman tuotteita edullisilla hinnoilla.

Mikäli emme voi jostain syystä toimittaa teille tilattua tavaraa (esim, jos tuote on otettu väliaikaisesti pois tuotannosta), me otamme teihin yhteyttä mitä pikimmiten, ja te voitte  valita, haluatteko odottaa tuotetta, vaihtaa sen vastaavaan tuotteeseen vai haluatteko peruuttaa tilauksen kokonaan.  

Tuotteen toimitusaika tuotteen puuttuessa varastosta on 2-6 viikkoa. Mikäli tuote viivästyy, me ilmoitamme siitä teille etukäteen.

Kun olette tehneet tilauksen internetin kautta, me lähetämme teille tilausvahvistuksen, johon on merkitty toimitusaika. Lähetämme teille myös laskun, mikäli olette valinneet maksuvaihtoehdoista rahansiirron, sekä kaikki muut tarvittavat tiedot.

Tuotteiden toimituksesta vastaavat yhteistyökuljettajamme ja siitä maksetaan erikseen (painoon perustuva toimituskulu). Te voitte myös hakea tilaamanne tuotteet varastostamme Helsingistä.

Kampaamo- ja kosmetologiliikkeille tarkoitettu myyntinäyttely on avoinna erityisesti teitä varten toimistossamme Helsingissä, ja te voitte halutessanne tutustua siellä tuotteisiimme ennen tilausta. Toimistossamme on mahdollista myös saada asiantuntijan neuvontaa, valita istuinten kangas 41 väriä sisältävästä värivalikoimasta tai ostaa heti teitä miellyttävä tuote.

Tuotteet maksetaan tilauksen yhteydessä, mikäli ei ole sovittu muuten. Lisämaksuja ei ole ja tuotteen hintaan lisätään vain maksu mahdollisesta kuljetuksesta.

Mikäli haluatte palauttaa/vaihtaa tuotteen takuun mukaisesti teidän on otetteva yhteyttä meihin sähköpostilla osoitteeseen info@beautyway.fi. Jokaisella yrityksemme myymällä tuotteella on valmistajan takuu. Ostajalla on velvollisuus tarkastaa tuotteen kunto ja kaikki tuotteisiin liittyvät huomautukset on esitettävä myyjälle välittömästi puutteen tai virheen tultua ostajan tietoon. Toimitus katsotaan hyväksytysti vastaanotetuksi, ellei siitä ole huomautettu 14 päivän kuluessa toimituspäivästä. Myyjällä on oikeus ensisijaisesti joko korjata virhe tai toimittaa uusi tuote. Ostajan tulee palauttaa virheelliseksi tai vääräksi havaitsemansa tuote alkuperäisessä ja myyntikuntoisessa pakkauksessaan myyjän antamien ohjeiden mukaisesti. Myyjä tarkistaa palautetun tuotteen mahdollisen virheen toteamiseksi joko itse tai antaa tuotteen tarkistamisen tuotteen valmistajan tehtäväksi. 

Tilaaja/ostaja vastaa itse tilauksessa ilmoitettujen tietojen oikeellisuudesta, myös tuotteen toimitusta koskevasta osoitteesta.  

Asiakkaan tietoja ei luovuteta kolmansille osapuolille mainontaan tai johonkin muuhun toimintaan liittyviin tarkoituksiin. 


Beauty Way © 2019